Menu
  • Home
  • Garantie & Klachten

Garantie & Klachten

Garantie & Klachten

Bij Onlinecarstyling.nl staan service en hoogwaardige producten hoog in het vaandel! Heb jij, ondanks de zorg die wij besteden aan onze producten, vragen over een product of dienst?
Meld dit dan bij onze klantenservice en wij zullen z.s.m contact met u opnemen.


Vragen over de kwaliteit van de gekochte producten

Indien er vragen zijn over de kwaliteit of een klacht n.a.v. een online aankoop kun je altijd terecht bij Onlinecarstyling.nl Neem dan contact op via ons e-mailadres info@onlinecarstyling.nl
Wij zullen dan uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met u opnemen.



Klachten over geleverde diensten, Website of medewerker

Mocht je een klacht hebben over een geleverde dienst, de website, of één van onze medewerkers dan kan u dit melden via onze klantenservice. Stuur je klacht naar info@onlinecarstyling.nl
dan zullen wij u klacht z.s.m in behandeling nemen en indien nodig een intern onderzoek opstarten. Wij streven ernaar om de klacht binnen 3 werkdagen te beantwoorden, mocht dit langer
duren door een lopend onderzoek zullen wij dit tijdig, maar uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst van de klacht, kenbaar maken.



Garantievoorwaarden

Op alle aanbiedingen en bestellingen zijn de algemene voorwaarden, zoals vermeld op de website, van toepassing. Mocht er een defect of ondeugdelijk product zijn ontvangen dan kan er beroep
worden gedaan op de wettelijke garantie.

Een defect of ondeugdelijk product veroorzaakt door een productiefout valt onder onze garantie. Deze zullen wij te allen tijde in behandeling nemen en hiervoor zullen wij  direct een passende
oplossing bieden. Om in aanmerking te komen voor de garantieoplossing dien je in het bezit te zijn van het originele aankoopbewijs (tevens garantiebewijs) Klachten zonder aankoopbewijs worden
door ons niet in behandeling genomen. Ook bent u als consument ten alle tijden verplicht de levering direct na binnenkomst te controleren op evt schade’s / ontbrekende delen en dit dan binnen
24-48 uur aan ons te melden.



Onder deze garantie vallen niet:

• Gebreken en beschadigingen die zijn ontstaan door oneigenlijk gebruik
• Defecten en slijtage welke niet te verwachten zijn bij normaal gebruik
• Beschadiging door opzet, zeer intensief gebruik, of nalatig onderhoud
• Veranderingen aan het product zoals reparaties die niet zijn uitgevoerd door de fabrikant of aangewezen reparatiediensten