Menu

FAQ

Veelgestelde vragen

Het is mogelijk om op verschillende manieren een artikel te zoeken. Bovenaan de website is het mogelijk te navigeren naar het Auto type waarvoor u een onderdeel zoekt. Daarna
kunt u klikken op het juiste model. Ook is het mogelijk om in het zoekvenster “vrij zoeken” een omschrijving of artikelnummer in te voeren. De website gaat dan voor u op zoek naar
de gevonden resultaten.

Door dagelijks wisselende voorraad kan het zijn dat een desgewenst artikel waar u naar op zoek bent niet op onze website terug te vinden is. Bent u op zoek naar een bepaald
artikel en u kunt het artikel niet terug vinden in onze webshop, neem dan gerust contact met ons op. Wij zullen dan kijken voor u of wij dit artikel kunnen leveren.

Het liefst ontvangen wij uw aanvraag via info@onlinecarstyling.nl met gaarne zoveel mogelijk gegevens van uw auto waaronder het chassisnummer en of kenteken van de auto
zodat wij u beter van dienst kunnen zijn.

Bestellen via onze website gaat zeer eenvoudig en snel. Je kan een product op meerdere manieren zoeken:

– Met de auto-zoekfunctie. Selecteer je auto en gebruik vervolgens de filters om producten voor je auto te vinden.
– Het hoofdmenu bevat al onze productgroepen. Universele en autospecifieke producten vind je hier.
– Geen zin om te bladeren? Gebruik dan onze slimme zoekfunctie!

•  Heb je een product gevonden?
•  Klik op de grote knop: ‘in winkelwagen’ Alle genoemde prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW.
•  Klik op ‘verder winkelen’ om verder te kijken of klik op ‘afrekenen’ om naar het betaalmenu te gaan.
•  Heb je je bestelling compleet ? Vul dan je naam / adresgegevens in en doorloop alle verdere stappen.
•  Voordat je op ‘Bestelling plaatsen’ klikt, controleer dan nog eenmaal of je alle benodigde gegevens juist hebt ingevuld.
•  Klik op ‘Bestelling plaatsen’ om je bestelling definitief te maken.
•  Afhankelijk van de gekozen betaalwijze, word je mogelijk doorgestuurd naar een betaalpagina.
•  Wanneer je alles hebt doorlopen ontvang je automatisch met een paar minuten een orderbevestiging via email.
•  Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u om enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heeft u al een account bij Onlinecarstyling.nl?
•  Log dan eenvoudig in met je e-mailadres en wachtwoord en je hoeft al je gegevens niet opnieuw in te voeren.

Heeft u vragen, of loopt u tegen een probleem aan tijdens het bestellen? Neem dan even contact op met een van onze medewerkers van de
klantenservice! e-mail Deze helpen u graag verder.

De verwachte levertijd staat bovenaan bij elk artikel. Let op! Dit is een indicatie dus het kan zijn dat het artikel iets eerder of later geleverd wordt. Een bestelling welke uit voorraad leverbaar en betaald
via iDeal, Paypal, wordt doorgaans (op werkdagen) binnen 24 uur na betaling vertuurd. Sommige artikelen hebben een langere levertijd. Dit heeft te maken met de voorraad bij onze leverancier. Mocht de
levertijd langer bedragen  dan ontvangt u hierover altijd een bericht van ons. Mocht het toevallig zo zijn dat het artikel niet leverbaar is, zal Onlinecarstyling.nl ten alle tijden contact met u opnemen middels
een e-mail of door telefonisch contact met u opnemen.

Na ontvangst van uw bestelling dient u deze direct te controleren om te zien of uw bestelling compleet geleverd is en of deze klopt en dient u de bestelling te controleren op evt. schade. Mocht een van deze
punten niet in orde zijn dient u dit ten alle tijden direct aan ons te melden! e-mail

Je kunt bij ons ten alle tijden de verwachte levertijd opvragen. Graag ontvangen wij je aanvraag via info@onlinecarstyling.nl

Zodra uw bestelling verzonden is dan ontvangt u automatisch nog een bericht van ons via de mail en ontvangt u in de loop van de nacht automatisch een mailtje van de transporteur met hierin de track & trace
code van uw zending zodat u deze zelf online kunt volgen om te zien wanneer deze geleverd gaat worden.

Op het moment dat je bestelling wordt verzonden vanuit ons of het magazijn van onze leverancier komt er in je account bij de bestelling ‘Verzonden’ te staan. Je ontvangt dan ook automatisch
per e-mail een verzendbevestiging van ons.

•  Je bestelling wordt hier vervolgens afgehaald door DPD / GLS en naar het sorteercentrum gebracht.

•  Je bestelling wordt gescand door DPD / GLS , dit gebeurt enkele uren na het versturen van de verzendbevestiging.

•  Na deze scan wordt je Track & Trace code geactiveerd en kun je je bestelling online volgen op de website van DPD.nl of GLS.nl

Klik boven op “Winkelwagen” en je kunt vervolgens klikken “Ga door naar afrekenen”.

Het is bij Onlinecarstyling mogelijk om te betalen op de volgende manieren:

• iDEAL – veilig vooruitbetalen via je eigen bank (ABN Amro, ASN bank, Friesland bank, ING, Knab, v. Lanschot, Rabo, RegioBank, SNS, Triodos)
• MisterCash
• Bancontact
• Afterpay – veilig achteraf betalen
• Bankoverschrijving – zelf het totaalbedrag overboeken naar Onlinecarstyling
• PayPal

Ja, je kunt je bestelling op een ander adres dan je factuuradres laten bezorgen. In je account heb je de mogelijkheid om je factuuradres en afleveradres op te geven. Dit kun je ten allen tijde aanpassen.
Hierdoor heb je de vrijheid om bijvoorbeeld de ene keer je bestelling bij je thuis te laten bezorgen en de volgende keer op je werk of bij iemand die je iets cadeau hebt gedaan.

Ja, je kunt je bestelling in het buitenland laten afleveren. Zowel binnen als buiten Europa. Enkel houdt er wel rekening mee dat de verzendkosten naar het buitenland hoger zijn dan
dat je je bestelling in Nederland laat afleveren. Daarnaast is de levertijd voor verzending naar het buitenland ook langer dan dat je je bestelling in Nederland laat afleveren.

De verzendkosten zijn te berekenen zodra er een artikel in de winkelmand geplaatst is. Houdt u er wel rekening mee dat u nog eventuele belastingen moet betalen in uw eigen land.

Je kunt ervoor kiezen om je bestelling bij een GLS Pakketshop te laten bezorgen. GLS Netherlands heeft een netwerk van meer dan 700 PakketShops, daar kunt u uw pakketten laten bezorgen
om ze vervolgens op een door u gewenst moment af te halen. Let wel op dat u bij het kiezen van een Pakketshop (ook uw eigen naam op het pakket vermeld) en dat u bij het afhalen van uw
pakket een identiteitsbewijs mee moet brengen. Tijdens het bestelproces kun je jouw manier van levering kiezen.

Als je ervoor kiest om uw bestelling op een afhaalpunt te laten afleveren kun je gemakkelijk een afhaalpunt bij u in de buurt vinden en selecteren. Ook worden hier de openingstijden van elke
afhaallocatie weergegeven. https://www.gls-info.nl/Locator/Shop

Zodra je bestelling op de door jouw gekozen locatie is aangekomen ontvang je automatisch een e-mail van GLS. Na ontvangst van deze e-mail heb je 1 week de tijd om je bestelling af te halen.
Mocht je je bestelling niet af kunnen halen in deze periode zal deze automatisch teruggestuurd worden naar ons.

Let wel op deze optie is enkel te gebruiken bij “standaard” pakketten tot 25 Kg.

Nee, het is helaas niet mogelijk om je bestelling in een postbus te laten leveren. Wij versturen alle pakketten aangetekend waardoor het niet mogelijk is om het op een postbusadres af te laten leveren.
Je kunt je bestelling wel laten bezorgen bij één van de afhaalpunten van GLS.nl

In pricinpe maken wij voor alle standaard pakketten binnen Nederland gebruik van GLS.nl. Voor sommige andere landen of grotere pakketten maken wij ook gebruik van DPD.nl.
GLS levert namelijk 6 dagen in de week (Maandag tot en met Zaterdag) en daarnaast kun je je pakket ook ophalen bij een GLS PakketShop bij u in de buurt.

Pakketten met afwijkende maten zoals overgrote pakketten waar bijvoorbeeld side skirts in zitten worden vaak vervoerd door DPD of DHL.

De prijs voor het verzenden van je bestelling is afhankelijk van een aantal factoren. Dit heeft te maken met de verkoopwaarde van je bestelling, de grootte en het gewicht van het pakket.
Ook zijn de prijzen voor het verzenden van een pakket naar bijvoorbeeld Belgie, Duitsland weer anders dan die voor Nederland. Artikelen die in een envelop passen verzenden wij al voor
€ 3,50 en normale pakketten verzenden wij al voor € 8,50 binnen Nederland.

Ja, u kunt de artikelen bij ons ook afhalen.

U kunt deze optie aanvinken tijdens het plaatsen / betalen van uw bestelling. Wij nemen dan vervolgens z.s.m. contact met u op zodra uw bestelling klaar ligt om een afspraak te maken
voor het afhalen van uw bestelling. Afhalen is bij ons dagelijks mogelijk en evt op afspraak ook in de avonduren.

Enkel voor het afhalen, bezichtigen van artikelen aub altijd even van te voren bellen!

Wij hebben alle artikelen zorgvuldig ondergebracht in de categorie van de auto waarvoor ze geschikt zijn. Daarnaast hebben wij ook uitgebreide productomschrijvingen op de detailpagina
van het product staan waar vermeld staat voor welke auto’s het product geschikt is. Weet je niet zeker of een product geschikt is voor je auto neem dan contact met ons op zodat wij je hierin
kunnen adviseren om teleurstellingen te voorkomen.

Wanneer kan ik een artikel Retour sturen?

Alle goederen kunnen gedurende 14 dagen na levering aan ons worden geretourneerd indien deze ongespoten en in originele en ongebruikte staat zijn. Dit geldt ook voor artikelen in de uitverkoop.
Indien je het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat je het artikel in originele staat en onbeschadigde fabrieksverpakking naar ons retour stuurt. Dit bespaart jou, en ons, in het geval van een klacht tijd
en extra moeite.

Kan ik een artikel ruilen?

Heb je een verkeerd artikel besteld of een verkeerd artikel geleverd gekregen dan kan je dit artikel ruilen. Neem contact op met onze klantenservice om door te geven welk artikel je wilt ruilen. Wij zullen er
dan voor zorgen dat je het juiste / andere artikel ontvangt. U stuur eerst het artikel retour naar ons en wij zullen u daarna vervolgens z.s.m. het andere / juiste artikel toesturen en het eventuele prijsverschil
met u verrekenen.

Meer informatie over de algemene voorwaarden om producten retour te sturen / ruilen kan u hier terug vinden.

Hoe verloopt de terug betaling?

Zodra wij uw pakket in goede orde ontvangen hebben wordt deze door ons gecontroleerd op onder andere schade, volledigheid enz. Na een geslaagde controle zullen wij overgaan tot ontbinding van uw
overeenkomst en wordt het bedrag met u verrekend. Wij zullen u via e-mail op de hoogte brengen en het retour bedrag uiterlijk binnen 7 werkdagen, doch zo snel mogelijk, aan u terug betalen.

Als nieuwe klant kunt u zelf een account aanmaken door uw gegevens op de site in te vullen en een zelfgekozen wachtwoord aan te maken als u een bestelling plaatst. De volgende keer dat u weer
een bestelling plaatst kunt u uw zelf aangemaakte account en wachtwoord gebruiken. Het systeem herkent u dan en u hoeft niet opnieuw al uw gegevens door te geven.

Het is ook mogelijk om een account te maken zonder direct een bestelling te plaatsen. Dit is handig om een verlanglijst te maken. De volgende keer dat u inlogt staan de artikelen nog in de verlanglijst
en is het mogelijk om een bestelling te plaatsen zonder opnieuw op zoek te gaan naar deze artikelen.

Met een account is het ook mogelijk om uw vorige bestellingen te bekijken en de status van de huidige bestelling te bekijken.

Indien u uw wachtwoord vergeten bent kunt u dit aangeven door te klikken op “inloggen” en vervolgens te klikken op “wachtwoord vergeten”. Wij sturen u dan automatisch een nieuwe wachtwoord toe.

Onze klantenservice is op werkdagen telefonisch te bereiken van 9.00-17:00 uur en op Zaterdag zijn wij bereikbaar van 9:00-12:00 uur. Afhalen is dagelijks mogelijk van Maandag t/m Vrijdag tussen 9.00-17:00 uur.  Zaterdag / Zondag GESLOTEN.

Let op!! Voor het afhalen van bestellingen en/of bezichtigen van onderdelen gaarne altijd even vtv bellen!

Ja, wij leveren ook aan bedrijven.

Ook voor bedrijven is Onlinecarstyling.nl een uiterst betrouwbare partner. Door onze jarenlange ervaring en goede contacten met vele leveranciers in binnen en buitenland heeft Onlinecarstyling.nl
de beschikking over een grote voorraad dat binnen 48 uur (mits op voorraad) in de hele Benelux en Europa uitgeleverd kan worden. Hierdoor kunnen wij betrouwbaar en snel leveren.

Voor evt. vragen, ideeen en of opmerkingen kunt u ons ten alle tijden een email sturen: info@onlinecarstyling.nl maar u kunt natuurlijk ook altijd  telefonisch contact opnemen met een van onze service
medewerkers van Onlinecarstyling.nl Deze helpen u graag verder.

Ons Service team is bereikbaar op Maandag t/m Vrijdag van 9.00-17.00 uur en op Zaterdag van 9.00-12.00 uur